čtvrtek 31. července 2014

První flísáčky

Po dlouhé době zas něco navkládám. Šiju, ale absolutně už nestíhám zdokumentovat. A když náhodou stihnu, tak jsou to jen rychlo fotky. Do počítače se dostanou tak za dva měsíce. No a aby se dostaly sem, to už je moc. :-)


Tak to tu dneska možná trochu zahltím.

Před pár dny jsme se s holkama na mé domovské diskuzi bavily o flísových plenkách. A já je opravdu ráda používám. Jak na noc, tak i přes den doma. Přijdou mi hodně prodyšné, pohodlné, měkoučké a když se ušpiní, hodím do pračky, Za chvilku jsou suché.
Když jsem je tak vychválila, zjistila jsem, že mi nejspíš ty dvoje, co doma mám, asi nestačí :-D




Tak tady jsou první a myslím, že ne poslední. Vnitřní strana ze smetanového flísu, svrchní z tyrkysového. Šijou se krásně, dokonce jsem se zmohla i na jednu jednoduchou aplikaci, snad je aspoň trochu poznat, co to má být....






 A už mám střiženo na 4 kalhotkový, abych Honzíka tolik nezanedbávala, a taky mu něco pěknýho ušila.







Žádné komentáře:

Okomentovat