neděle 9. listopadu 2014

Softshellová bunda s podšívkou

Další z bund, tentokrát pro Toníka. Velikost 104 trochu prodloužený. Střih jsem vzala opět z 1/2013 a ještě jednou musím poděkovat Taf za super blbuvzdorný návod, podle kterého se nádherně šije. Střih je to taky perfektní, hezky ke krku a dobře sedí.



 Fotky stojí opět za to. Ale to už je takový můj úděl. Zas na druhou stranu model spolupracoval.

 Zip s podkryvem proti poškrábání.

 Dolní zakončení zipu.

S rukávy jsem si dala nejvíc. Šila jsem je až po zipu, takže se k nim dalo dostat jen zespodu. Kvůli zimě jsem je nechtěla udělat jen volně nebo do gumičky. Takže byl náplet jediná volba i kvůli případným rukavicím. Nejhorší bylo vymyslet, jak k nim pak ještě přidělat fleesovou podšívku rukávů.

Nakonec se ale povedlo vymyslet. Nikde není vidět žádný šev, ani z rubu, vše je zakryto a díky podšívce se nemuselo ani přišívat z lícu. Náplet je nastálo uvnitř. Druhá fotka je jen pro představu.

Dala jsem si pro sebe dost vysoké požadavky v podobě podšití bundy fleesem, nakonec to nebylo tak hrozné na šití, jako spíš na přemýšlení, jak to udělat. Bunda mi trvala asi týden, ale je to první věc, se kterou jsem opravdu spokojená. Povedlo se všude zakrýt švy, nikde nic extra neujíždí. Samozřejmě chyby vidím, oproti dřívějšímu jsem ale pokročila. :-)

Do kapuci jsem po stranách všila gumičky, aby do ní nefoukalo a nepadala dolů.

4 komentáře: