pondělí 17. února 2014

Muchlací polštáře

Dala jsem si za úkol, udělat klukům ňuchňací polštáře. Před nedávnem jsem u Melluzinky neodolala při nákupu přibrat i minky. Je to naprosto úžasný příjemný materiál.

Začala jsem vymýšlet jednoduchý polštářek. První moc nevyšel, špatně jsem spočítala rozměry čtverce (přiznávat povolání mimo mateřskou raději nebudu) :-) Ale představivost prostě fungovala špatně, do hoto jsem ještě otočila malé čtverečky, takže ostatním zvířátkům bude asi špatně. Výsledek vskutku nepovedený. :-)
Chtěla jsem rovnou zahodit, ale můj syn na to posvítil baterkou, bedlivě prohlédl a řekl, že to je moc krásný polštářek. Tak jsem ho tedy došila a nakonec to snad není taková hrůza, jen opici chybí kus nohy a orámovala jsem kousky minky, aby rozměr stačil.



U druhého jsem si dávala větší pozor, do trojúhelníků jsem se ale už raději nepouštěla. Na výsledek jsem náležitě hrdá. Jsou to moje první patworkové výtvory.






1 komentář:

  1. nádherné Leni, a myslím, že matematika, paní učitelko, rozhodně není tvá slabá stránka... :-)

    OdpovědětVymazat