pátek 7. února 2014

Plenkománie

První zkušební plenky už jsou našité, teď jsem se už vrhla na plenky k doplnění H. zásoby. Kalhotkové pleny mi vyhovují nejvíc. Nemusím každou hodinu přebalovat, opravdu neprotečou ani když je někdo jiný hůř dopne. A široké balení mě ani Honzíkovi nevadí. Všechny AIO i kapsovky jsem poslala dál do světa, takže rychle něco ušít.

Šila jsem na domácí použití, složení: dadka froté, bio beránek, bambus froté. Střih od Sufika. Ta dadka se mi zdá tahavější, plenka není tak pevná, ale používám je na noc a naprosto vyhovují. Jen vyfotit se mi nepodařilo, Toník si z nich udělal silnici.


Další plenka má už upravený střih podle potřeby.

 Svrchní vrstva biobavlněný úplet, vnitřní bambus flís, dotyková vrstva bambus froté.

A tady už počáteční výbava pro Kloba, aby měla ségra do čeho přebalovat :-)  



 Plenka v normální velikosti a úplně zmenšená.

 K froté plenkám jsou barevné i vkládačky, aby to aspoň k sobě ladilo (i když to asi bude mimču jedno).

A pár ubrousků navíc.

Šila bych dál, ale došel materiál :-) Ale má dorazit každým dnem oboustranné barevné froté, tak se vrhnu na vícevrstvé pleny.













1 komentář: