pondělí 1. září 2014

Kabelka ke kočárku

Nejdřív myšlena čistě jen ke kočárku, ale má dobrou velikost a musím neskromně říct, že se mi moc líbí. Je to první kabelka, kterou jsem ušila opravdu pořádně (první pokusy o tašky nepočítám). Ale je  samozřejmě co zlepšovat.



 Stejně jako u držáku na kafčo jsem použila kočárkovinu a soft. Ta kočárkovina se mi opravdu líbí. Golfky mám limetkové, sporťák tyrkysovo-černý, tak se hodí k oběma.

Ucha jsou obšité silnější popruhy, dostatečně dlouhé na normální nošení na rameno a pohodlné, aby se do kabelky dalo vlézt, i když je připnutá na kočárek.


Z venku dvě kapsy, jedna na zip, druhá pod ní na sucháč.



 Uvnitř malé kapsičky na drobnosti.

 Poutko na klíče (jsem bordelářka). Už teď je mi jasné, že ho používat nebudu a věčně budu hrabat až na dno, abych je našla. Ale vypadá to hezky :-)

Pro mě naprosto super vychytávka. Voděodolná kapsa z PULu na použitou plenu. Při troše dobré vůle by se vešly určitě i dvě.
Látkuju nepřetržitě. Jednorázovky jsme doma měli naposledy těsně po narození Honzíka. Takže problém kam s použitou plenkou nastává téměř vždy, když jdeme ven na víc než dvě hodiny. Kabelka je menší, tak akorát na sváču, jednu plenu a nějaké náhradní věci. Kdybychom vyrazili na delší dobu, je potřeba větší taška.

Žádné komentáře:

Okomentovat