pondělí 1. září 2014

Tuning kočárku

Po dlouhém váhání jsem koupila golfky a hned našila nějaké doplňky. Zatím je hotová kabelka, držák na kafčo a obal na pláštěnku. Ještě mám v plánu fusak a nánožník. Ale jestli k tomu dojde to nevím nevím. V plánu na šití je tolik věcí a lenost někdy ještě větší.

První - držák na pití a drobnosti. Šila jsem podle starého, který se mi rozpadl. Pro mě nepostradatelná věc na kafe s sebou, pití pro kluky, odložení autíček a dalších nezbytností.



Materiál z venku kočárkovina od gabinka.cz, uvnitř zbytek zimního softshellu. Poutka jsou popruhy potažené kočárkovinou. Dno je zpevněné nějakou nenažehlovací tvrdší výztuhou (už na ní nemám popisek, tak nevím jak přesně se jmenuje). Dno olemováno reflexní paspulí, aby drželo víc tvar.



 Kapsička na mince, mobil nebo doklady, když nechci táhnout peněženku.

 
Kapsičky lze dát ke straně a udělat větší odkládací prostor.
 A ještě na kočárku.
Přidělávám dvěma popruhy, které nechávám stabilně připnuty na kočárku. Jsou na patentky, dobře drží a na kočárek připnu buď tuhle kapsu nebo kabelku, či kteroukoli jinou tašku s uchama.

Žádné komentáře:

Okomentovat