neděle 7. září 2014

Podzimní bunda

Nevychází mi velikosti věcí pro Honzíka po Toníkovi. Honzík je maličký. Pořád ještě nosí velikost 80 a nemá žádnou bundu. I když je to zatím jen lezec a vůbec to nevypadá, že by se odhodlal do zimy chodit, chtěla jsem mu ušít podzimní bundu aspoň do kočárku.



 Použit jarní soft 10/3 podšit úpletem. Střih z ottobre 1/2013 a perfektní blbuvzdorný návod od Taf.
 Kapsa udělána podle oka a podšita úpletem, aby byla bunda ještě veselejší. (na suché kytky nekoukat, nějak jsem letos zanedbala zalévání)
 První aplikace ze softu.
 Rukávy jsem Honzíkovi udělala do gumičky. Jsou mu trošku delší, takže jdou podhrnout. Do kapuci jsem zapomněla dát gumičku. Osvědčila se mi kolem obličeje, ale přešívat to nehodlám.


Občas nějaká nerovnost je a trochu se s tím zipem stále peru, ale lepší se to. Při dvacáté bundě to budu mít vychytané.

2 komentáře:

  1. Moc pěkná. Krásně sladěná s úpletem. Na první pohled mě zaujalo, že přední díl je ze dvou různých barev. Bála bych se toho použití, ale vypadá to parádně .-)

    OdpovědětVymazat