pondělí 1. září 2014

Příprava na podzim - soft kalhoty



Chladné počasí se ozvalo a Toník vyrostl pomalu ze všech gatí, které má. Ve školce chodí ven za každého počasí a Tonda zrovna nepatří k těm, co by se módili. Vymete každou kaluž a rád se válí - všude a vždy. Takže jiná volba než zásoba softových gatí nepřipadá v úvahu. Já ty rifle tak nemám ráda!

Tady jsou první. Střih z ottobre 4/2014 upravený (velikost 98 prodloužená na cca vel. 106) Mám hubeňoura. Všechno mu padá. Kapsy jsem si udělala dle svého. Nedávala jsem žádné reflexky. Nechci je cpát všude, má jich dost na bundě do sady.



Soft je jarní 10/3.


 Tentokrát jsem zkusila svojí premiéru s nohavicema. Z rubu je uděláno stažení. Do toho deštivého počasí praktické a kupodivu se i podařilo zatlouct průchodky.




Kdybych mohla vyfotit na Toníkovi bylo by to lepší, ale on vážně není model. "Maminko jsou pěkný, ale zkoušet si je nebudu."

Žádné komentáře:

Okomentovat