pátek 5. září 2014

Trička do školky


Toníkovi začala školková sezona. Vlezl do skříně s látkami, vytáhl asi 10 a ze všech jasně určil, co chce ušít.
Triček má dost, ale při jeho denní spotřeby jich vlastně není nikdy dost.



Zatím ušity tři, další nastříhané a za úkol mi dal ještě dvoje kalhoty a trojbarevné softky. Jak se s tím poperu nevím, ale přání se plnit musí.

 Všechny tři trička jsou podle střihů z ottobre, ale nevím už z jakých čísel.
Kotvičkový je dost široký a má hodně velký výstřih. Mě přijde spíš jako pyžámkový, ale Toník ho tahá celý den.
 Tričko z krátkým urkávem mělo být naopak určeno na spaní, ale nakonec se mi líbí na normální nošení.


 Nejvíc jsem hrdá na indiánský tričko s vrstvenými rukávy. Těch našiju víc. Naprosto jsem se do toho střihu zamilovala. Nápad jsem okoukala od caramilly. Střih z ottobre na užší tričko, což je pro Toníka ideální.


Fotky jsou opět foceny v rychlosti a mobilem, Toník chtěl hned tahat. Ale jako model nepostojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat